@lunatic, πάνω-κάτω, τα ίδια έχουμε. Τώρα αν αυτοί τα κάνουν πιο μαζεμένα, επειδή εμείς αυτά τα χρειαζόμαστε και πιο μετά στο Πρόγραμμα σπουδών, είναι λογικό.
Όχι δεν είναι πάνω κάτω τα ίδια. Η διαφορά είναι μεγάλη. Μην επιμένεις για κάτι που δεν ισχύει κ μπορεί να αποδειχθεί πάρα πολύ εύκολα...
Επίσης, μισό, βραχυκυκλώνω .. Ανέφερες 2 μαθήματα: Ειδική Θεωρία της Σχετικότητας, Γεωμετρικές Τεχνικές Σχεδίασης. Δεν τα ανέφερες ως μαθήματα του ΑΚΕΔ, έτσι;
Όχι δεν τα ανέφερα ως ΑΚΕΔ. Τα ανέφερα ως άκυρα μαθήματα. Η Ειδική Σχετικότητα δεν θα πρεπε σε καμία περίπτωση να διδάσκεται σε ξεχωριστό μάθημα κορμού... Μια χαρά ήταν μαζί με την Φυσική 1.
Δεν έχετε καμία δουλειά να έχετε ΚΑΙ αυτό το μάθημα πάνω στο κεφάλι σας οι μαθηματικοί. LoL αντί να τα λέτε εσείς τα λέω εγώ...
Όσο για τις τεχνικές σχεδίασης... Πραγματικά είναι αστείο... Έλα πείτε αλήθεια... Θέλετε να μας πάρουν στα σοβαρά?
Πραγματικά υπάρχει εστω και ΕΝΑΣ που να πιστεύει ότι αυτό το μάθημα βοηθάει για το ΤΕΕ?
Και για να είμαστε συγκεκριμένοι... Για να δούμε τι κάνουν στο σχέδιο τους στο πρώτο 6μηνο μερικές άλλες σχολές...
@Ηλεκτρολόγοι
Εισαγωγή στο μηχανολογικό σχέδιο. Κανονισμοί. Σχεδίαση μηχανολογικών εξαρτημάτων. Μέθοδοι, όψεις, τομές, διαστάσεις, κοχλίες, περικόχλια, σπειράματα, εφαρμογές. Εισαγωγή στο Ηλεκτρολογικό Σχέδιο. Κανονισμοί. Σύμβολα αγωγών, ασφαλειών, διακοπτών, φωτιστικών κλπ. Ηλεκτρολογικών εξαρτημάτων. Είδη ηλεκτρολογικού σχεδίου εγκαταστάσεων. Σύμβολα βαθμού προστασίας. Υπολογισμός εγκατάστασης φωτισμού κατοικίας. Γείωση. Συντελεστής ισχύος και χωρητική αντιστάθμιση. Κυκλώματα με ηλεκτρονόμους. Πίνακες Χ.Τ. Εισαγωγή στα κυκλώματα κίνησης. Εγκαταστάσεις ασθενών ρευμάτων. Πίνακες και υποσταθμοί μέσης τάσης.
@Μηχανολόγοι
Εισαγωγή στο μηχανολογικό σχέδιο και στη συμβολή του στις επιστημονικές και επαγγελματικές
δραστηριότητες του Διπλωματούχου Μηχανολόγου Μηχανικού. Κατηγορίες μηχανολογικού σχεδίου.
Σκαριφήματα. Διεθνείς κανονισμοί για το μηχανολογικό σχέδιο. Συμβατική και με ηλεκτρονικά μέσα
σχεδίαση. Μεγέθη χάρτου. Κλίμακες σχεδίασης. Είδη και χρήση γραμμών σχεδίασης. Προβολικά επίπεδα.
Όψεις και διάταξη όψεων. Βοηθητικές Όψεις, Τομές. Είδη Τομών. Η διαστασιολόγηση στα μηχανολογικά
σχέδια. Ανοχές διαστάσεων. Συναρμογές άξονα – τρίματος. Τραχύτητα επιφανείας – Σπειρώματα. Κοχλίες
και συναφή μέσα λυόμενης σύνδεσης. Σχεδίαση στοιχείων μηχανών. Σχεδίαση συναρμολογημένων
μηχανολογικών συνόλων. Σχεδίαση συγκολλητών κατασκευών. Εισαγωγή στη σχεδίαση με τη βοήθεια
ηλεκτρονικού υπολογιστή (CAD).
@Μεταλλειολόγοι
Εισαγωγή. Γεωμετρικές κατασκευές δύο διαστάσεων. Όψεις. Γεωμετρικές κατασκευές τριών διαστάσεων. Τομές. Αναπτύγματα. Γραφικές παραστάσεις. Διαγράμματα. Γενικά περί μηχανολογικού σχεδίου. Βασικά στοιχεία του σχεδίου. Κατασκευή μηχανολογικού σχεδίου. Σχεδίαση τυποποιημένων στοιχείων. Είδη σχεδίου. Computer-Aided Design (CAD).
@Χημικοί
Εισαγωγή. Γραμμογραφία. Η τεχνική της σχεδίασης. Παρουσίαση των μηχανολογικών κατασκευών. Όψεις και κατάλληλη επιλογή όψεων. Κανονισμοί σχεδίασης. Εισαγωγή στη σχεδίαση δύο διαστάσεων (2D) σε Η/Υ - Εισαγωγή στο CAD/CAM. Σχεδίαση τομών. Κατάκλιση όψεων. Κανόνες τοποθέτησης διαστάσεων. Σπειρώματα. Σχεδίαση μηχανολογικών τεμαχίων σε Η/Υ. Εισαγωγή στη σχεδίαση τριών διαστάσεων (3D) σε Η/Υ. Ελατήρια. Μετάδοση κίνησης – οδοντωτοί τροχοί. Έδρανα κύλισης (ρουλμάν). Έδρανα ολίσθησης. Σύμβολα επιφανειών και κατεργασίας. Συγκολλήσεις. Ειδικά μηχανολογικά σχέδια. Σωληνώσεις. Διαγράμματα Ροής. Στοιχεία άλλων τύπων σχεδίου.
Και τώρα η ΣΕΜΦΕ...
Γεωμετρία του Χώρου: Σχετικές θέσεις ευθειών και επιπέδων. Παραλληλία. Καθετότητα.
Γωνία ασυμβάτων ευθειών. Γωνία ευθείας και επιπέδου. Θεωρήματα Θαλή και τριών
καθέτων. Διεδρικές και πολυεδρικές γωνίες. Ιδιότητες και μέτρηση πρίσματος, πυραμίδας
κυλίνδρου, κώνου και σφαίρας. Εφαρμογές. Ασκήσεις. Προβολική Γεωμετρία: Ο προβολι‐
κός χώρος ως εκέκταση του Ευκλειδείου. Οι πράξεις της προβολής και της τομής. Ο διπλός
λόγος. Προβολικότητες. Η ομολογία. Ειδικές ομολογίες. Οι κωνικές τομές. Εφαρμογές.
Ασκήσεις. Παραστατική Γεωμετρία: Παράσταση σημείου, ευθείας και επιπέδου στην μέθοδο των δύο επιπέδων προβολής. Μέθοδοι επίλυσης προβλημάτων. Παράσταση πρί‐
σματος, πυραμίδας, κυλίνδρου, κώνου και σφαίρας και επίλυση σχετικών προβλημάτων.
Αξονομετρική μέθοδος παράστασης σχημάτων. Εφαρμογές. Ασκήσεις. Εργαστήριο: Άσκη‐
ση στην σχεδίαση με ηλεκτρονικά μέσα (AutoCAD).
Ρεεεεεεεεεεεε συγκεντρωθείτε, γελάνε κ οι πέτρες μαζί μας... Οι υπόλοιποι κάνουν σχέδιο κ εμείς σχεδιάζουμε ευθειούλες κ επιπεδάκια.... Αυτό ήταν το μάθημα που θα μας βοηθούσε να μπούμε στο ΤΕΕ....?!
Πραγματικά είναι αστείο.
Η ΣΕΜΦΕ χτυπάει την πόρτα του ΤΕΕ. Μπαίνουμε μέσα όλο χαρά και λέμε
ΣΕΜΦΕ-> Βάλαμε κ σχέδιο.. Hell yeah!!!
ΤΕΕ -> Μπράβο επιτέλους κάνατε κάτι καλό. Τι ακριβώς κάνετε σε αυτό το μάθημα?
ΣΕΜΦΕ-> Σε αυτό το μάθημα οι φοιτητές μας σχεδιάζουν κύκλους, ευθείες, επίπεδα, κώνους, πουλάκια, κουνελάκια ΚΑΙ πεταλουδίτσες φυσικά
ΤΕΕ->
Η απάντηση κάποιων τώρα θα είναι. "Ε, μαθηματικοί είμαστε. Δηλαδή τι θα πρεπε να σχεδιάζουμε?"
Θα πρεπε να κάνουμε μάθημα AutoCAD όπως κάνουμε Matlab-Mathematica. Ας μαθαίναμε CAD κ μετά ας σχεδίαζε ο καθένας ότι ήθελε.
Όσο για τον ΑΚΕΔ... Ιστορία των Επιστημών, Εισαγωγή στη Φιλοσοφία και Κοινωνιολογία είναι 3 μαθηματάκια που οι άλλες σχολές έχουν επιλογή ΜΟΝΟ το ΕΝΑ από αυτά στο πρώτο εξάμηνο...
Η δική μου φουρνιά τα έκανε κ τα 3...
Τώρα έχουν ευτυχώς διορθωθεί λιγάκι τα πράγματα...
ΥΓ:
Και εγώ έκανα Φυσική, που κατά ένα τεράστιο ποσοστό δε θα τη χρησιμοποιήσω ποτέ, αλλά δε κάθομαι να γκρινιάξω. Το βλέπω σαν κάτι που προάγει το επίπεδο σκέψης και σαν κάποιες επιπλέον γνώσεις.
Είπαμε οι άλλες σχολές που δεν κάνουν άχρηστα μαθήματα κ δεν έχουν προάγει την σκέψη τους, είναι όλοι ηλίθιοι...