palasso έγραψε:Η ΣΕΜΦΕ πέφτει ακόμα περισσότερο σχετικά...
Η ΣΕΜΦΕ μονο κατω πηγαινει. Χρονια τωρα.
palasso έγραψε:Η ΣΕΜΦΕ πέφτει ακόμα περισσότερο σχετικά...
+100000000000000000000000000000000000000000000056palasso έγραψε:Απλώς να κάνω την παρατήρηση ότι η σχετική πτώση της ΣΕΜΦΕ γίνεται λίγο λίγο κάθε χρόνο από την πρώτη χρονιά... Την πρώτη χρονιά ήταν στα επίπεδα της βάσης των Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ... Τις επόμενες λίγο λίγο έπεφτε... Τις περισσότερες χρονιές ήταν παραπάνω από το Μαθηματικό το Φυσικό και το Χημικό (Αθήνα και επαρχεία) και μάλιστα με διαφορά ενώ τώρα κάποια από αυτά τα τμήματα έχουν υψηλότερη βάση. Επίσης αν θυμάμαι καλά έχει γίνει και μείωση των θέσεων στην ΣΕΜΦΕ (βέβαια δεν έχω δει τι γίνεται στις θέσεις των σχολών με τις οποίες την συγκρίνω)
Η βάση δείχνει την αναγνωρισιμότητα και τις επαγγελματικές προσδοκίες της σχολής μας από τα παιδιά του Λυκείου όμως δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα το επίπεδο... Είναι πιο σύνθετα τα πράγματα εκεί. Κατ' αρχήν έχω δει τόσα παιδιά που έπαιρναν λίγα μόρια να τα πάνε καλά αργότερα (και το αντίστροφο). Εκτός αυτού η προσωπική εμπειρία μου έδειξε ότι όσοι έρχονται στη ΣΕΜΦΕ αριστεύουν στα φυσικομαθηματικά και πατώνουν στα υπόλοιπα. Δλδ η διαφορά μας με τους ΣΗΜΜΥ π.χ. είναι ότι δεν πατώνουν στα υπόλοιπα... Δλδ σε γνωσιακά εφόδια και εξάσκηση με το αντικείμενο δεν θεωρώ ότι έχουν ελλείψεις (υπάρχουν ωστόσο ελλείψεις στον παράγοντα "φυτό"/"να βγω πρώτος στην τάξη"/"να πάρω 10"/"να μάθω το μάθημα κι ας μου είναι αδιάφορο"). Εξ' άλλου όσο χαμηλότερη είναι η βάση τόσο πιο εύκολα θα μπαίνουν τα παιδιά θαύματα που πατώνουν στις πανελλήνιες και πετάνε μετά... Τέλος για το επίπεδο σπουδών δεν με προβληματίζει τόσο το επίπεδο των φοιτητών όσο το επίπεδο διδασκαλίας (το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων).
Με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει αν ο φοιτητής που έρχεται πήρε 2000 μόρια... Με νοιάζει όταν βγει από εδώ να παίρνει 50 εκατομμύρια μόρια... Αυτό σημαίνει καλή σχολή.
Η ελεύθερη πτώση της βάσης δείχνει ότι η σχολή μας, ενώ έχει πιο πολλά μαθήματα απο το Μαθηματικό και το Φυσικό του ΕΚΠΑ, εν τούτοις, δεν προσφέρει καμία επιπλέον προοπτική.antony07 έγραψε:Η Σχολή αυτή καθεαυτή δεν έχει καμία κατάντια. Οι βάσεις το μόνο που αντικατοπτρίζουν είναι η "δημοφιλία" της στους εισακτέους, που είναι θέμα δημοσίων σχέσεων, και της Σχολής και των φροντιστηρίων. Λόγω του επιπέδου της και της επιτυχίας των αποφοίτων της σε μεταπτυχιακές σπουδές, η ΣΕΜΦΕ δεν πρόκειται να κλείσει.chArAls έγραψε:Παντως πρεπει να μας βαλει σε πολλες σκεψεις η καταντια αυτης της σχολης.Ειναι συνεχως σε ελευθερη πτωση.Πρεπει καποια στιγμη να σκεφτουμε σοβαρα τον σκοπο της,τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι...Ολοι ξερουμε ή φανταζομαστε αλλωστε τον λογο που δημιουργηθηκε και δεν ηταν καθολου ακαδημαικος...
Θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ είσαι φοιτητής ΣΕΜΦΕ, και παρ'όλα αυτά θες να κλείσει, σημαίνει απλά ότι είσαι απογοητευμένος από αυτή. Δεν είναι καλύτερη λύση να αλλάξεις απλά σχολή, ή να κάνεις κάτι άλλο στην ζωή σου, από το θες να κλείσει ολόκληρη η ΣΕΜΦΕ?
η προοπτικη που προσφερει η οποιαδηποτε σχολη ειναι συναρτηση και του εαυτου σου.Casus_Belli έγραψε:Η ελεύθερη πτώση της βάσης δείχνει ότι η σχολή μας, ενώ έχει πιο πολλά μαθήματα απο το Μαθηματικό και το Φυσικό του ΕΚΠΑ, εν τούτοις, δεν προσφέρει καμία επιπλέον προοπτική.
Αυτό μάλιστα φαίνεται δεν απασχολεί κανέναν, μιάς και όλοι, κομματόσκυλα και μη, καθηγητές και λοιποί μαιντανοί τα βρίσκουν όλα "μια χαρά"...
Georgrinder έγραψε:προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν νοείται κάποιος που σπουδάζει σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο να μην μπορεί να γράψει στο σχολείο μια έκθεση του 10/20(και λίγο λέω)..τι να την κάνεις την επιστήμη άμα δεν μπορείς να εκφράσεις την θέση σου σε ένα απλό θέμα με επιχειρήματα..οπότε η έκθεση δεν έχει σχέση με τις
50 σελ αοδε.τσπ..
μήπως υπερβάλεις λίγο..?chArAls έγραψε:τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι.
Δεν διαβασες καλα οσα ειπα.Λεω ξανα η σχολη αυτη δεν λειτουργει σωστα,κυριως επειδη δημιουργηθηκε για λαθος λογους και επειδη οι ιδιοι οι φοιτητες αναλωνομαστε σε οτι τρελο θεμα θες περα απο την προοδο της σχολης μας.(οσοι ασχολουνται εστω και λιγο)antony07 έγραψε:Θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ είσαι φοιτητής ΣΕΜΦΕ, και παρ'όλα αυτά θες να κλείσει, σημαίνει απλά ότι είσαι απογοητευμένος από αυτή. Δεν είναι καλύτερη λύση να αλλάξεις απλά σχολή, ή να κάνεις κάτι άλλο στην ζωή σου, από το θες να κλείσει ολόκληρη η ΣΕΜΦΕ?
+1Casus_Belli έγραψε:Η ελεύθερη πτώση της βάσης δείχνει ότι η σχολή μας, ενώ έχει πιο πολλά μαθήματα απο το Μαθηματικό και το Φυσικό του ΕΚΠΑ, εν τούτοις, δεν προσφέρει καμία επιπλέον προοπτική.
Αυτό μάλιστα φαίνεται δεν απασχολεί κανέναν, μιάς και όλοι, κομματόσκυλα και μη, καθηγητές και λοιποί μαιντανοί τα βρίσκουν όλα "μια χαρά"...
Εδώ διαφωνώ. Η εργατικότητα εξετάζεται έτσι κι αλλιώς σε άλλα μαθήματα, γιατί χωρίς να δουλέψεις αρκετά δεν μπορείς να προετοιμαστείς καλά για 6 μαθήματα (αναφέρομαι σε φυσιολογικούς μαθητές, όχι σε μυαλά που έχουν 1/5000000 ανθρώπους).chArAls έγραψε:Μαλλον δεν ημουν σαφης σε αυτο που ειπα.
Με την ιδια λογικη δεν νοειται και να θελει καποιος να μπει σε ενα πενταετες προγραμμα σπουδων και να μην μπορει να στρωθει να διαβασει 50 σελιδες ενος κακογραμμενου βιβλιου μεν,που ασχολειται με ενα πολυ σημαντικο θεμα ομως.Στο λεει αυτο καποιος που εχασε εναν χρονο απο τη ζωη του απο αυτο το μαθημα.(και πως θα υπερασπιζομουν το αοδε δεν θα το περιμενα ποτε )
στα μάτια τα δικά μου (που ίσως να αποτελώ και εξαίρεση σε αυτό το θέμα) οι προοπτικές είναι μεγάλες όπως ακριβώς μεγάλες είναι και οι γνώσεις που προσφέρει η σχολή.καταρχάς θα πρέπει να ορίσουμε τι εννοούμε με την λέξη προοπτικές. επαγγελματική αποκατάσταση απλά? ή και διαμόρφωση του ίδιου του ατόμου σαν μονάδα ώστε να έχει ένα προβάδισμα σαν άνθρωπος και όχι σαν απλά εργαζόμενος...chArAls έγραψε:Τη σχολη αυτη μου την συνεστησε ο μαθηματικος μου δευτερα λυκειου επειδη μου αρεσαν τα μαθηματικα και μου ειπε τωρα αποφοιτα η πρωτη φουρνια,κατσε πρωτα να δουμε τι θα κανουν αυτοι απο αποψη συνεχειας.Τοσα χρονια μετα βλεπετε καποια καλη προοπτικη?Εγω ξερω πως σε οποιον λεω σε πια σχολη ειμαι,πρεπει να τους εξηγω τι ειναι αυτο που κανουμε.Δεν εχει καν ταυτοτητα η σχολη.Δεν εχουν σχεση οι δημοσιες σχεσεις.Εχει περασει αρκετος καιρος για να βρει τη θεση της η σχολη,οποια ειναι αυτη,και βλεπουμε πως αυτο δεν εχει γινει.
εγώ που ανήκω στην τρίτη μπορω να επιλέξω την κούρτινα 2 γιατί νομίζω ότι το ζονγκ είναι στην 1?fakiris έγραψε:Απο τις τρείς παραπάνω ομάδες, η πρώτη είναι cool, η δεύτερη ζεί την επικράτηση των μπολσεβίκων στα ανάκτορα της ΣΕΜΦΕ και η τρίτη παίρνει το κουτί με το ΖΟΝΓΚ...