Βάσεις 2011
- corfu
- Δημοσιεύσεις: 388
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 04, 2009 2:38 pm
- Real Name: corfu
- Gender: Female
- Facebook ID: 0
Re: Βάσεις 2011
opwsdhpote!!!!!!!!
Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, και ως προς το σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες.
Άλμπερτ Αϊνστάιν.
Άλμπερτ Αϊνστάιν.
- Georgrinder
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 16, 2008 3:23 pm
- Real Name: Γιακουμης Πορδος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Επικοινωνία:
Re: Βάσεις 2011
περα απο την πλακα εγω συμφωνω και επαυξανω με αυτην την απλη κουβεντα.δεν νομιζω να σηκωνει παραπανω αναλυση το θεμα.το παιδι περασε και δεν θα καταφερει κατα πασα πιθανοτητα να ανταποκρηθει.O kanenas έγραψε:Αμφιβάλλω αν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει ένας οποιασδήποτε θρησκείας που έβγαλε 2,5 χιλιάδες μόρια στις πανελλήνιες...
αν τωρα εχει το κουραγιο και την δυνατοτητα να καλυψει τα κενα του και να τελιωσει σεμφε μπραβο του κιολας.αλλα δεν νομιζω τετοιες περιπτωσεις να επηρεαζουν εμας τους υπολοιπους..(ουτε τον κουρκουλη )....
τωρα οσον αφορα γενικα στις βασεις νομιζω και γω πως ητανε αναμενομενο να πεσουν τοσο χαμηλα.
το θεμα των κολεγιων ειναι πολυ ευλογο επισης..20% ειναι πολυ.
A set is a Many that allows itself to be thought of as a One.
-Georg Cantor
-Georg Cantor
- spartiatisgx
- Δημοσιεύσεις: 310
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 14, 2007 9:07 pm
- Τοποθεσία: ilisia,athens
Re: Βάσεις 2011
Παιδιά...Ξέρει κανείς αν κάποιος είναι στην πρώτη πεντάδα εισακτέων θα έχει κάποιο είδος υποτροφίας ή κάποιο μπόνους;
- neli
- Δημοσιεύσεις: 185
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 04, 2008 1:57 am
- Real Name: Fanny
- Gender: Female
- Facebook ID: 750420449
- Τοποθεσία: Athens
Re: Βάσεις 2011
ego, pantos, an to paidi apofoitisei, tha allaksopistiso... me 2594 k na dei ptyxio, kati epouranio paizei, mallon i apantisi sto erotima an yparxei theos...energeiakos έγραψε: Απορώ τι θα κάνεις όταν μάθεις ότι φέτος θα περιμένετε στη σχολή σας έναν Μουσουλμάνο με 2594 μόρια.
Zwei Dinge sind unendlich: das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher - Albert Einstein
- constant
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1684
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 01, 2010 2:16 pm
- Real Name: Konstantinos
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Βάσεις 2011
Να σε ενημερώσω ότι δε δόθηκαν υποτροφίες για τους εισακτέους του 2010, πόσο μάλλον να δοθούν για το 2011.... Οικονομική κρίση βλέπεις..spartiatisgx έγραψε:Παιδιά...Ξέρει κανείς αν κάποιος είναι στην πρώτη πεντάδα εισακτέων θα έχει κάποιο είδος υποτροφίας ή κάποιο μπόνους;
-
- Δημοσιεύσεις: 431
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 04, 2010 3:55 pm
- Real Name: Vassilis
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Βάσεις 2011
Απλώς να κάνω την παρατήρηση ότι η σχετική πτώση της ΣΕΜΦΕ γίνεται λίγο λίγο κάθε χρόνο από την πρώτη χρονιά... Την πρώτη χρονιά ήταν στα επίπεδα της βάσης των Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ... Τις επόμενες λίγο λίγο έπεφτε... Τις περισσότερες χρονιές ήταν παραπάνω από το Μαθηματικό το Φυσικό και το Χημικό (Αθήνα και επαρχεία) και μάλιστα με διαφορά ενώ τώρα κάποια από αυτά τα τμήματα έχουν υψηλότερη βάση. Επίσης αν θυμάμαι καλά έχει γίνει και μείωση των θέσεων στην ΣΕΜΦΕ (βέβαια δεν έχω δει τι γίνεται στις θέσεις των σχολών με τις οποίες την συγκρίνω)
Η βάση δείχνει την αναγνωρισιμότητα και τις επαγγελματικές προσδοκίες της σχολής μας από τα παιδιά του Λυκείου όμως δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα το επίπεδο... Είναι πιο σύνθετα τα πράγματα εκεί. Κατ' αρχήν έχω δει τόσα παιδιά που έπαιρναν λίγα μόρια να τα πάνε καλά αργότερα (και το αντίστροφο). Εκτός αυτού η προσωπική εμπειρία μου έδειξε ότι όσοι έρχονται στη ΣΕΜΦΕ αριστεύουν στα φυσικομαθηματικά και πατώνουν στα υπόλοιπα. Δλδ η διαφορά μας με τους ΣΗΜΜΥ π.χ. είναι ότι δεν πατώνουν στα υπόλοιπα... Δλδ σε γνωσιακά εφόδια και εξάσκηση με το αντικείμενο δεν θεωρώ ότι έχουν ελλείψεις (υπάρχουν ωστόσο ελλείψεις στον παράγοντα "φυτό"/"να βγω πρώτος στην τάξη"/"να πάρω 10"/"να μάθω το μάθημα κι ας μου είναι αδιάφορο"). Εξ' άλλου όσο χαμηλότερη είναι η βάση τόσο πιο εύκολα θα μπαίνουν τα παιδιά θαύματα που πατώνουν στις πανελλήνιες και πετάνε μετά... Τέλος για το επίπεδο σπουδών δεν με προβληματίζει τόσο το επίπεδο των φοιτητών όσο το επίπεδο διδασκαλίας (το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων).
Με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει αν ο φοιτητής που έρχεται πήρε 2000 μόρια... Με νοιάζει όταν βγει από εδώ να παίρνει 50 εκατομμύρια μόρια... Αυτό σημαίνει καλή σχολή.
Η βάση δείχνει την αναγνωρισιμότητα και τις επαγγελματικές προσδοκίες της σχολής μας από τα παιδιά του Λυκείου όμως δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα το επίπεδο... Είναι πιο σύνθετα τα πράγματα εκεί. Κατ' αρχήν έχω δει τόσα παιδιά που έπαιρναν λίγα μόρια να τα πάνε καλά αργότερα (και το αντίστροφο). Εκτός αυτού η προσωπική εμπειρία μου έδειξε ότι όσοι έρχονται στη ΣΕΜΦΕ αριστεύουν στα φυσικομαθηματικά και πατώνουν στα υπόλοιπα. Δλδ η διαφορά μας με τους ΣΗΜΜΥ π.χ. είναι ότι δεν πατώνουν στα υπόλοιπα... Δλδ σε γνωσιακά εφόδια και εξάσκηση με το αντικείμενο δεν θεωρώ ότι έχουν ελλείψεις (υπάρχουν ωστόσο ελλείψεις στον παράγοντα "φυτό"/"να βγω πρώτος στην τάξη"/"να πάρω 10"/"να μάθω το μάθημα κι ας μου είναι αδιάφορο"). Εξ' άλλου όσο χαμηλότερη είναι η βάση τόσο πιο εύκολα θα μπαίνουν τα παιδιά θαύματα που πατώνουν στις πανελλήνιες και πετάνε μετά... Τέλος για το επίπεδο σπουδών δεν με προβληματίζει τόσο το επίπεδο των φοιτητών όσο το επίπεδο διδασκαλίας (το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων).
Με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει αν ο φοιτητής που έρχεται πήρε 2000 μόρια... Με νοιάζει όταν βγει από εδώ να παίρνει 50 εκατομμύρια μόρια... Αυτό σημαίνει καλή σχολή.
- Nomad
- Forum Moderator
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 11:24 pm
- Real Name: Stratos Papadoudis
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Athens
Re: Βάσεις 2011
QFT and +1.palasso έγραψε:Απλώς να κάνω την παρατήρηση ότι η σχετική πτώση της ΣΕΜΦΕ γίνεται λίγο λίγο κάθε χρόνο από την πρώτη χρονιά... Την πρώτη χρονιά ήταν στα επίπεδα της βάσης των Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ... Τις επόμενες λίγο λίγο έπεφτε... Τις περισσότερες χρονιές ήταν παραπάνω από το Μαθηματικό το Φυσικό και το Χημικό (Αθήνα και επαρχεία) και μάλιστα με διαφορά ενώ τώρα κάποια από αυτά τα τμήματα έχουν υψηλότερη βάση. Επίσης αν θυμάμαι καλά έχει γίνει και μείωση των θέσεων στην ΣΕΜΦΕ (βέβαια δεν έχω δει τι γίνεται στις θέσεις των σχολών με τις οποίες την συγκρίνω)
Η βάση δείχνει την αναγνωρισιμότητα και τις επαγγελματικές προσδοκίες της σχολής μας από τα παιδιά του Λυκείου όμως δεν αντιπροσωπεύει απαραίτητα το επίπεδο... Είναι πιο σύνθετα τα πράγματα εκεί. Κατ' αρχήν έχω δει τόσα παιδιά που έπαιρναν λίγα μόρια να τα πάνε καλά αργότερα (και το αντίστροφο). Εκτός αυτού η προσωπική εμπειρία μου έδειξε ότι όσοι έρχονται στη ΣΕΜΦΕ αριστεύουν στα φυσικομαθηματικά και πατώνουν στα υπόλοιπα. Δλδ η διαφορά μας με τους ΣΗΜΜΥ π.χ. είναι ότι δεν πατώνουν στα υπόλοιπα... Δλδ σε γνωσιακά εφόδια και εξάσκηση με το αντικείμενο δεν θεωρώ ότι έχουν ελλείψεις (υπάρχουν ωστόσο ελλείψεις στον παράγοντα "φυτό"/"να βγω πρώτος στην τάξη"/"να πάρω 10"/"να μάθω το μάθημα κι ας μου είναι αδιάφορο"). Εξ' άλλου όσο χαμηλότερη είναι η βάση τόσο πιο εύκολα θα μπαίνουν τα παιδιά θαύματα που πατώνουν στις πανελλήνιες και πετάνε μετά... Τέλος για το επίπεδο σπουδών δεν με προβληματίζει τόσο το επίπεδο των φοιτητών όσο το επίπεδο διδασκαλίας (το οποίο δεν έχει καμία σχέση με το επίπεδο δυσκολίας των εξετάσεων).
Με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει αν ο φοιτητής που έρχεται πήρε 2000 μόρια... Με νοιάζει όταν βγει από εδώ να παίρνει 50 εκατομμύρια μόρια... Αυτό σημαίνει καλή σχολή.
- antony07
- Forum Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1673
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 4:37 pm
- Real Name: Αντώνης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Uncertain (by principle)
- Επικοινωνία:
Re: Βάσεις 2011
palasso έγραψε:Με λίγα λόγια, δεν με νοιάζει αν ο φοιτητής που έρχεται πήρε 2000 μόρια... Με νοιάζει όταν βγει από εδώ να παίρνει 50 εκατομμύρια μόρια... Αυτό σημαίνει καλή σχολή.
Όντως, κανείς δεν ενδιαφέρεται για το πως μπήκες σε μία σχολή (σειρά/βάση κλπ), γιατί είναι σαφές ότι οι επιρροές που μετακινούν τις βάσεις κάθε άλλο παρά επιστημονικές/αξιοκρατικές είναι (πολιτικάντικες και καιροσκοπικές συνήθως). Το πως βγαίνεις τώρα...σημαίνει πολλά, γι' αυτό και μετράει για το επιστημονικό μέλλον του καθενός μας.
"Ωραία παιδιά κατάχαμα κυλάει
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε"
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε"
- chArAls
- Δημοσιεύσεις: 474
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 14, 2011 12:54 am
- Real Name: Χαρης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Στη γωνια και ερχομαι!
Re: Βάσεις 2011
Εγω μπηκα με 18400.Ζηλεια ψωρα νανανανανανανα!
2)ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΑΟΔΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ.Εκανα χρονια να ξεχασω αυτο το μαθημα!
Οσο για αυτο με τον μουσουλμανο(δε πα ναναι και εβραιος,ομογενης,γαλαξιακος πρωταθλητης)με τα 2500 φανταζομαι ειναι καποιο μπονους για την μειωνοτητα?Με 2500 θα επρεπε να μην παιρνουν ουτε απολυτηριο λυκειου.Και να θελει καποιος που εστω και κατα τυχη εχει παρακολουθησει μαθημα να γραψει τοσο χαμηλα δεν θα μπορει.
Παντως πρεπει να μας βαλει σε πολλες σκεψεις η καταντια αυτης της σχολης.Ειναι συνεχως σε ελευθερη πτωση.Πρεπει καποια στιγμη να σκεφτουμε σοβαρα τον σκοπο της,τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι...Ολοι ξερουμε ή φανταζομαστε αλλωστε τον λογο που δημιουργηθηκε και δεν ηταν καθολου ακαδημαικος...
1)Αμα το δουμε ετσι τοτε δεν πρεπει να εξεταζουμε ουτε την εκθεση και παει λεγοντας.Οσο και να διαφωνω με το συστημα των εξετασεων,αναγνωριζω πως η λογικη του ειναι να ξεχωρισει τους μαθητες που ειναι εξυπνοι+εργατικοι απο τους υπολοιπους.papagalakos έγραψε:Έχω την υποψία ότι η ικανότητα κάποιου να αποστηθίσει 50 σελίδες ΑΟΔΕ δεν σχετίζεται με τις ικανότητές του στις θετικές επιστήμες
2)ΜΗΝ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΓΙΑ ΑΟΔΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ.Εκανα χρονια να ξεχασω αυτο το μαθημα!
Οσο για αυτο με τον μουσουλμανο(δε πα ναναι και εβραιος,ομογενης,γαλαξιακος πρωταθλητης)με τα 2500 φανταζομαι ειναι καποιο μπονους για την μειωνοτητα?Με 2500 θα επρεπε να μην παιρνουν ουτε απολυτηριο λυκειου.Και να θελει καποιος που εστω και κατα τυχη εχει παρακολουθησει μαθημα να γραψει τοσο χαμηλα δεν θα μπορει.
Παντως πρεπει να μας βαλει σε πολλες σκεψεις η καταντια αυτης της σχολης.Ειναι συνεχως σε ελευθερη πτωση.Πρεπει καποια στιγμη να σκεφτουμε σοβαρα τον σκοπο της,τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι...Ολοι ξερουμε ή φανταζομαστε αλλωστε τον λογο που δημιουργηθηκε και δεν ηταν καθολου ακαδημαικος...
- Georgrinder
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 16, 2008 3:23 pm
- Real Name: Γιακουμης Πορδος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Επικοινωνία:
Re: Βάσεις 2011
προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν νοείται κάποιος που σπουδάζει σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο να μην μπορεί να γράψει στο σχολείο μια έκθεση του 10/20(και λίγο λέω)..τι να την κάνεις την επιστήμη άμα δεν μπορείς να εκφράσεις την θέση σου σε ένα απλό θέμα με επιχειρήματα..οπότε η έκθεση δεν έχει σχέση με τιςchArAls έγραψε:1)Αμα το δουμε ετσι τοτε δεν πρεπει να εξεταζουμε ουτε την εκθεση και παει λεγοντας.
50 σελ αοδε.τσπ..
μήπως υπερβάλεις λίγο..?chArAls έγραψε:τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι.
A set is a Many that allows itself to be thought of as a One.
-Georg Cantor
-Georg Cantor
- kostas213
- Forum Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1531
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 28, 2006 8:03 pm
- Real Name: Κωνσταντίνος
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Zürich
Re: Βάσεις 2011
Βέβαια η έκθεση είναι και κάτι το τελείως υποκειμενικό, όσον αφορά το θέμα της έκθεσης. Μπορεί η τεχνική να είναι κάτι που μαθαίνεται, αλλά το να μπορείς να αναπτύξεις τη γνώμη σου σε ένα θεμα σίγουρα έχει να κάνει κυρίως με τα δικά σου ερεθίσματα και γνώσεις. Η εξέταση που γίνεται τώρα στις πανελλήνιες, όπου υπάρχουν κάποιες προκαθορισμένες θεματικές ενότητες και μαθαίνεις απ' έξω τα επιχειρήματα δεν νομίζω ότι είναι η βέλτιστη για να εξεταστεί το επίπεδο ενός μαθητή στην έκφραση.Georgrinder έγραψε: προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν νοείται κάποιος που σπουδάζει σε οποιοδήποτε πανεπιστήμιο να μην μπορεί να γράψει στο σχολείο μια έκθεση του 10/20(και λίγο λέω)..τι να την κάνεις την επιστήμη άμα δεν μπορείς να εκφράσεις την θέση σου σε ένα απλό θέμα με επιχειρήματα..οπότε η έκθεση δεν έχει σχέση με τις
50 σελ αοδε.τσπ..
Νομίζω το βασικότερο δεν είναι η πτώση των βάσεων, αλλά το πόσοι μπαίνουν σε σχολή της προτίμησής τους. Πιστεύω ότι ένας μαθητής ο οποίος δεν έχει γράψει συνολικά πολύ καλά, αλλά έχει ενδιαφέρον για τη σχολή του, θα πάει πολύ καλύτερα από έναν άριστο μαθητή ο οποίος ίσως να μπήκε σε μία σχολή απλά επειδή έπιανε τα μόρια.
There's no place like ::1
-
- Δημοσιεύσεις: 102
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 23, 2011 12:13 pm
- Real Name: _
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Βάσεις 2011
Ο λογος για τον οποιο δημιουργηθηκε η σχολη ,δεν επηρεαζει απολυτος τιποτα, αφου το να πει καποιος οτι δεν εχει νοημα μια τετοια σχολη δεν στεκει, φαινεται στο εξωτερικο αυτο, το να πει καποιος οτι δεν χρειαζεται σε μια χωρα οπως στην Ελλαδα που δεν εχει παραγωγη, ουτε αυτο ειναι σοβαρο επιχειρημα,γιατι αν θελουμε να αποκτησουμε καποτε παραγωγικες επιχειρησεις πως θα το κανουμε χωρις τα εργαλεια που τις συγκροτουν? οσο για το επιπεδο σπουδων,μπορει να μην ανταποκρινεται στις εξετασεις αλλα δε νομιζω οτι ειναι χαμηλοτερο απο τς υπολοιπες σχολες του Ε.Μ.Π.Απο την αλλη ,ο βαθμος των πανελληνιων σιγουρα δεν λεει κ πολλα ,αλλα καποια λιγα τα λεει,νομιζω οτι οπως ειπε κ ο @kostas213 το πιο σημαντικο ειναι να μπαινει καποιος εκει που θελει,μονο τοτε θα εχει τη δυνατοτητα να ασχοληθει καποτε με το αντικειμενο της επιλογης του....
Τα πράγματα για τα οποία μπορούμε να μιλάμε λογικά είναι ανάξια συζήτησης, η πραγματική ουσία κρύβεται στα υπόλοιπα...
- Georgrinder
- Δημοσιεύσεις: 566
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 16, 2008 3:23 pm
- Real Name: Γιακουμης Πορδος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Επικοινωνία:
Re: Βάσεις 2011
σίγουρα η εξέταση και η ύλη δεν ειναί η ιδανικότερη αλλά θεώρω ότι σίγουρα αφορά στην έκφραση και καλώς που υπάρχει σαν μάθημα.το ότι μαθαίνεις απέξω τα επιχειρήματα και δεν τα επεξέργαζεσαι ως λογικά ή δεν τα εμπλουτίζεις με δίκα σου δεν σημαίνει ότι φταίει αναγκάστικα η εξέταση...kostas213 έγραψε:Βέβαια η έκθεση είναι και κάτι το τελείως υποκειμενικό, όσον αφορά το θέμα της έκθεσης. Μπορεί η τεχνική να είναι κάτι που μαθαίνεται, αλλά το να μπορείς να αναπτύξεις τη γνώμη σου σε ένα θεμα σίγουρα έχει να κάνει κυρίως με τα δικά σου ερεθίσματα και γνώσεις. Η εξέταση που γίνεται τώρα στις πανελλήνιες, όπου υπάρχουν κάποιες προκαθορισμένες θεματικές ενότητες και μαθαίνεις απ' έξω τα επιχειρήματα δεν νομίζω ότι είναι η βέλτιστη για να εξεταστεί το επίπεδο ενός μαθητή στην έκφραση.
Νομίζω το βασικότερο δεν είναι η πτώση των βάσεων, αλλά το πόσοι μπαίνουν σε σχολή της προτίμησής τους. Πιστεύω ότι ένας μαθητής ο οποίος δεν έχει γράψει συνολικά πολύ καλά, αλλά έχει ενδιαφέρον για τη σχολή του, θα πάει πολύ καλύτερα από έναν άριστο μαθητή ο οποίος ίσως να μπήκε σε μία σχολή απλά επειδή έπιανε τα μόρια.
βασικά είμαστε λίγο εκτός θέματος και φταίω εγώ..
συμφωνώ απόλυτα με την θέση σου περί σχολών.
A set is a Many that allows itself to be thought of as a One.
-Georg Cantor
-Georg Cantor
- antony07
- Forum Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1673
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 4:37 pm
- Real Name: Αντώνης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Uncertain (by principle)
- Επικοινωνία:
Re: Βάσεις 2011
Η Σχολή αυτή καθεαυτή δεν έχει καμία κατάντια. Οι βάσεις το μόνο που αντικατοπτρίζουν είναι η "δημοφιλία" της στους εισακτέους, που είναι θέμα δημοσίων σχέσεων, και της Σχολής και των φροντιστηρίων. Λόγω του επιπέδου της και της επιτυχίας των αποφοίτων της σε μεταπτυχιακές σπουδές, η ΣΕΜΦΕ δεν πρόκειται να κλείσει.chArAls έγραψε:Παντως πρεπει να μας βαλει σε πολλες σκεψεις η καταντια αυτης της σχολης.Ειναι συνεχως σε ελευθερη πτωση.Πρεπει καποια στιγμη να σκεφτουμε σοβαρα τον σκοπο της,τι μελλον εχει και τι πρεπει να αλλαξει,γιατι στο επιπεδο που ειναι τωρα(και ας μην με συμφερει αφου ειμαι φοιτητης της) πρεπει να κλεισει,για να τελειωνει αυτο το παραμυθι...Ολοι ξερουμε ή φανταζομαστε αλλωστε τον λογο που δημιουργηθηκε και δεν ηταν καθολου ακαδημαικος...
Θεωρώντας δεδομένο ότι εσύ είσαι φοιτητής ΣΕΜΦΕ, και παρ'όλα αυτά θες να κλείσει, σημαίνει απλά ότι είσαι απογοητευμένος από αυτή. Δεν είναι καλύτερη λύση να αλλάξεις απλά σχολή, ή να κάνεις κάτι άλλο στην ζωή σου, από το θες να κλείσει ολόκληρη η ΣΕΜΦΕ?
"Ωραία παιδιά κατάχαμα κυλάει
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε"
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε"
- Nomad
- Forum Moderator
- Δημοσιεύσεις: 147
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 26, 2009 11:24 pm
- Real Name: Stratos Papadoudis
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Athens
Re: Βάσεις 2011
Και μη ξεχνάμε ότι υπο συνθήκες εξωτερικού, κάθε πανεπιστήμιο φροντίζει για τις δικές του εισαγωγικές εξετάσεις. Οπότε το κάθε πανεπιστήμιο θα κρινει πως να εξετάσει και aspects της ελεύθερης έκφρασης με το δικό του τρόπο και ανάγκες. Αυτό συνάυδει με τη γενική νοοτροποία του να προσπαθούν οι νέοι να περάσουν στη σχολή που θέλουν εξ αρχής, και όχι να αποκλειστούν εκ των προτέρων από μιά βάση που αναφέρεται σε ένα σύνολο γενικών εξετάσεων, οι οποίες περνιόνται με μπούσουλα περισσότερο παρά γνώση κλπ., όπως ήδη αναφέρθηκε.Georgrinder έγραψε:σίγουρα η εξέταση και η ύλη δεν ειναί η ιδανικότερη αλλά θεώρω ότι σίγουρα αφορά στην έκφραση και καλώς που υπάρχει σαν μάθημα.το ότι μαθαίνεις απέξω τα επιχειρήματα και δεν τα επεξέργαζεσαι ως λογικά ή δεν τα εμπλουτίζεις με δίκα σου δεν σημαίνει ότι φταίει αναγκάστικα η εξέταση...kostas213 έγραψε:Βέβαια η έκθεση είναι και κάτι το τελείως υποκειμενικό, όσον αφορά το θέμα της έκθεσης. Μπορεί η τεχνική να είναι κάτι που μαθαίνεται, αλλά το να μπορείς να αναπτύξεις τη γνώμη σου σε ένα θεμα σίγουρα έχει να κάνει κυρίως με τα δικά σου ερεθίσματα και γνώσεις. Η εξέταση που γίνεται τώρα στις πανελλήνιες, όπου υπάρχουν κάποιες προκαθορισμένες θεματικές ενότητες και μαθαίνεις απ' έξω τα επιχειρήματα δεν νομίζω ότι είναι η βέλτιστη για να εξεταστεί το επίπεδο ενός μαθητή στην έκφραση.
Νομίζω το βασικότερο δεν είναι η πτώση των βάσεων, αλλά το πόσοι μπαίνουν σε σχολή της προτίμησής τους. Πιστεύω ότι ένας μαθητής ο οποίος δεν έχει γράψει συνολικά πολύ καλά, αλλά έχει ενδιαφέρον για τη σχολή του, θα πάει πολύ καλύτερα από έναν άριστο μαθητή ο οποίος ίσως να μπήκε σε μία σχολή απλά επειδή έπιανε τα μόρια.
βασικά είμαστε λίγο εκτός θέματος και φταίω εγώ..
συμφωνώ απόλυτα με την θέση σου περί σχολών.
Επίσης όπως αναφέρθηκε, πολλοί/ες που θα μπορούσαν να αριστέυσουν στη ΣΕΜΦΕ (και δε μιλάω μόνο από βαθμολογικής αποψης αλλά κυρίως απο άποψη καριέρας) δεν έχουν κάν την ευκαιρία λόγω χαμηλού βαθμού σε ένα σύνολο εξετάσεων που ίσως δε πολυ-ταιριάζει στη ΣΕΜΦΕ. (btw το ότι έπεσε η βάση είναι καλό από αυτήν την άποψη γιατί δίνονται ευκαιρίες σε περισσότερα ταλέντα έτσι)
Και όταν λέμε για το σύστημα εισαγωγής για κάθε πανεπιστήμιο χωριστά και υπο τη δικιά του ευθύνη, δε το κατεβάσαμε απο το κεφάλι μας. Σε ολοκληρό το πλανήτη σχεδόν, έτσι γίνεται...